دپارتمان زبان های خارجی

انگلیسی

گروه بزرگسال دپارتمان زبان های خارجی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ با آموزش زبان تخصصی کامپیوتر شروع کرده و امروزه با بهره مندی از اساتید مجرب و تحصیل کرده دوره های آموزش زبان و دارای مدرک بین المللی تدریس زبان، و همچنین طراحی سیلابس آموزشی بر مبنای چارت بین المللی اروپایی، و همکاری با مراکز بین المللی همچون ETS، Cambridge ESOL ، LTTC از مراکز برتر کشور در آموزش صحیح زبان انگلیسی می باشد.

آلمانی

این گروه با بیش از ٩ سال سابقه درخشان در برگزاری کلاس های ترمیک زبان آلمانی از سطوح A1,A2,B1,B2,C1 و آمادگی آزمون، Start-Deutsch A1/A2، ZDB1/B2 و TestDaf و همچنین دوره های تخصصی بازرگانی، دوره زبان راهنمایان تور و دوره های تربیت مدرس با اتکا به اساتید حرفه ای و دانش آموخته از دانشگاه های آلمان مشغول به فعالیت می باشد.

ترکی استانبولی

یادگیری زبان ترکی استانبولی جهت ورود به دانشگاههای کشور ترکیه، مهاجرت و یا شرکت در آزمون های زبان ترکی استانبولی از اهداف این گروه می باشد. برگزاری دوره های تربیت مدرس ترکی، ارائه مشاوره به متقاضیان مهاجرت و یا تحصیل در ترکیه از دیگر اقدامات این گروه می باشد. کلاسها بصورت خصوصى، نیمه خصوصى و گروهى بین ۶ تا ١٠ نفر برگزار میشود.

کودک و نوجوان

گروه کودک و نوجوان دپارتمان زبان های خارجی با بهره گیری از مدرسین تحصیل کرده در دوره های آموزش زبان و دارای مدارک بین المللی تدریس زبان به کودکان و نوجوانان، طراحی سیلابسهای آموزشی مناسب و جذاب بر پایه چارت بین المللی اروپایی، و برگزاری آزمون های بین المللی تافل و کمبریج ویژه کودکان و نوجوانان، محیطی مناسب برای فراگیری زبان را برای این عزیزان فراهم آورده است.



دوره ها

دوره های کلی و ترمیک زبان انگلیسی این دپارتمان به شرح ذیل می باشد.
 

یک دوره آمادگی آزمون TOFEL یا IELTS که زبان آموزان با توجه به نیاز و هدف خود یکی از این دوره ها را گذرانده و اقدام به ثبت نام در این آزمونهای بین المللی می کنند . در این دوره معمولاً بیش از ۱ کتاب مورداستفاده قرار می گیرد و تمامی ۴ مهارت Speaking ، Reading ، Writing ،Listening به صورت همزمان و کامل مورد بررسی قرار می گیردو همچنین دوره های آمادگی آزمون های بین المللی مانند TOEFL , IELTS است.

نحوه انتخاب اساتید دپارتمان :

مجتمع فنی تهران نمایندگی تهرانپارس همواره بر این باور بوده است که در اجرای دوره های آموزشی یکی از مهمترین عوامل موفقیت ، استفاده از اساتید مجرب و برجسته می باشد. در این راستا این نمایندگی نهایت تلاش خود را می کند تا با ایجاد مراحل دقیق و علمی گزینش استاد، همواره از بهترین مدرسین منطقه بهره مند شود.